İngilizce arkadaşa tatil mektubu – Holiday mail to classmate

Bu yazımızda İngilizce A1.2. seviyesinde arkadaşa yada sınıf arakadaşına  tatil mektubu yazma performans ödevi olan   ‘’Write a mail to your classmates from the place
you last visited’’ başlıklı ödeve yer verdik.

Bu performance ödevinde yer alan yerler hakkında resimleri yazının en sonunda verilen linklerden ulaşabilirsiniz.

Bu ödevde ilk kısım ingilizce olarak bir sınıf arkadaşınıza en son tatilinizden yazdığınız mektubu ikinci kısım isim bu yazdığınız mektubun Türkçe anlamını içermektedir.

Mail to  classmate
Dear …(Arkadasinin ismini buraya yaz)

This summer I am on a holiday in Kusadasi with my father, mother and my sibling.

It is sunny and very hot  here. I am swimming a lot and laying in the sun all day.

We are spending our holiday in a town out of the Kusadasi. The name of the town is Guzelcamli. It is very nice here. Guzelcamli  is a green and peaceful shore town. The town borders with Dilek Peninsula National Park. There are numerous pine trees around the town. We can see the Greek Island Samos across the Aegean Sea.
There are a lot of summer houses and hotels in the town. The center of Kusadasi is  just 25 kilometer far away from our hotel.

We are staying in a hotel . The name of our hotel is Faustina. It is four stars hotel and it has 76 rooms. It is an all inclusive hotel. The meals are very delicious especially the dinner my favorite.

We went to Selçuk last week on Saturday. We visited chapel of Virgin marry, Ephesus ancient city and Ephesus museum. You really should see Ephesus ancient city, it is really Ephesus ancient city it is very beautiful. . Ephesus museum has so many findings from Ephesus ancient city like small and big findings and  tomb findings.  Entrance to Ephesus museum costs 10 Turkish lira per person.

Then, we went to Kusadasi center on Sunday. We walked in the city center and   walked along the coast. We went to a fish restaurant and we ate different types of fishes.

We are coming back next Monday.

I really missed you.

See you soon.

Arkadaşa tatil mektubu

Sevgili…..
Bu yaz Annem babam ve kardeşim ile birlikte Kuşadasında tatildeyim..

Burası güneşli ve çok sıcak.

Bütün gün yüzüp güneşleniyorum.

Biz tatilimizi Kuşadasının dışında bir kasabada geçiriyoruz.  Kasabanın ismi Güzelçamlı. Güzelçamlı yeşil ve sakin bir sahil kasabası. Kasaba Dilek yarımadası milli parkına sınır.  Kasabanın çevresinde  sayısız çam ağaçları var. Ege denizinin karşısındaki Samos Yunan adasını görebiliyoruz. Kasabada birçok yazlık ve otel var. Kuşadası merkez bizim otelden sadace 25 kilometre uzakta.

Biz küçük otelde kalıyoruz.  Otelin ismi Faustina. Dört yıldızlı bir otel ve 76 odası var. Herşey dahil bir otel. Yemekler çok lezzetli özellikle akşam yemekleri benim favorim.

Geçen hafta Cumartesi günü Selçuk`a gittik. Meryam ana klisesini, efes antik şehrini ve efes müzesini ziyaret ettik.  Efes antik şehrini görmeslisin, gerçekten çok güzel. Efes müzesinde  efes antik şehrinden büyük küçük ve mezar buluntuları  var. Müzeye giriş kişi başı 10 liraya maal oluyor.

Sonrasında Pazar günü Kuşadaşı merkeze gittik. Şehir merkezinde ve sahilde yürüdük. Ondan sonra balık restoranına gittik ve çeşitli balıklar yedik.

Biz gelecek hafta Pazartesi geri geleceğiz.

Seni çok özledim.

Yakında görüşmek üzere.

Resimler icin linker

İngilizce sınıf arkadaşına yaz tatili mektubu